Powered by Blogger.

Hollywood annelerinin güvendiği bebek markası Türkiye'de!

Bir süredir inbox'ım çılgınca bebek vırt zırt ve tırt'ına ait yerlerden gelen emaillerle dolu. Bu sabah bir başlık çarptı gözüme. "Hollywood annelerinin güvendiği bebek markası Türkiye'de! " Gerçekten Hollywood anneleri bunu kullanıyor diye bu ürünleri hiç bir şeyi sorgulamadan kullanan insanlar olduğuna inanmak istemiyorum. Ama maalesef böyle bir gerçekliğin de farkındayım.

Hollywood annelerinin güvendiği bebek markası Türkiye'de!

N'apalım? Bize ne?

O halde siz gelin güvenmeyin! O minicik bedenleri, akılları etkileyecek her şeyi, her yönüyle araştırmadan kullanmayın. Yapmayın, etmeyin! Çocuklarınızı bir Uruk-Hai'ye dönmüş bu çılgınlıktan uzak tutun!



Kendilerine hayırları olsa keşke! Genişçe bir bakıyorum, yok hayır bakmak bile istemiyorum.

Kim Kardashian var mesela, tek bir evladı var ve inşallah öyle kalır.

Jaid Barrymore var mesela, minicik kızının bağımlı olmasına sebep olan.

Britney Spears var mesela!


David Hasselhoff var mesela ergen kızı artık içmemesi için yalvarırken şu şekilde olan.



Lindsay Lohan gibi çocuk yetiştirmiş Dina Lohan var mesela!



Şu saçmalık dolu memleketimde bu insanların sırf ünlüler diye gerçekten doğru yapıp yapmadığını bir gıdım sorgulamadan, yapanlar takip edenler var.

Gözleriniz, aklınız ne işe yarıyor kuzum sizin? Yoksa sürekli "Ulu Tanrım henüz aklımın ne işe yaradığını anlayamıyorum, Kör bağırsak gibi rudimenter bi oluşum mu?" (A. Babaoğlu) diyorsunuz?

Elinizden hiç düşürmediğimiz çılgın telefonlarımızla bilgiye ulaşmak çok ta zor bir şey değil be kankalar.

İlim irfan çok güzel, gelsenize!

No comments